YOGA SETT ( 3 - 30 MIN )
Guide

22 min guidet meditasjon (VIDEO)

Dette er en enkel og kraftfull meditasjon som gir en rask beroligende effekt, spesielt på følelser som angst, frykt og uro. Du får en følelse av tilstedeværelse og dypere kobling med intuisjon. I tillegg styrker den immunsystemet og virker foryngende på hele systemet.

Vi bruker pust til å roe ned sinnet og få kontroll over følelsene. Pusteteknikken gir en rask linding og langvarig resultat ved jevn praksis. Den hjelper deg å få kontroll over tankene og dermed skape stillhet og rom til at vibrasjonene av intuisjonen kan komme gjennom.

Hvordan utføre meditasjonen korrekt?

  • Du kommer til å puste en gang i minuttet. Puster inn i 20 sekunder, holder pusten i 20 sekunder og puster ut i 20 sekunder.
  • Til å begynne med, start med å puste inn i 5 sekunder, hold pusten i 5 sekunder og pust ut i 5 sekunder. Legg så på 2 sekunder likt på hver del helt til du når ideelt sett 20 – 20 – 20 rytmen.
  •  Mens du holder pusten, slapp helt av i brystet, ansiktet og skuldrene. Det skal føles komfortabelt.

  • Har du spørsmål angående meditasjonen? Gå hit for å lese svar.

>