FLEKSIBILITET
Tekst

Kundalini Yoga mot smerter i isjiasnerven og korsryggen

2 Leksjoner Enkelt

Denne timen passer perfekt for deg som stadig sliter med smerter i isjiasnerven og stiv korsrygg. Det er mye bevegelse og en del stående øvelser i dette yoga settet, noe som er veldig fint for deg som sliter med å bøye deg ned i sittende posisjon.

Vi kommer til å balansere hjernen, stimulere meridianpunkter i armene, åpne brystkassen, stimulere leveren, justere hoftene, styrke magemusklene og armmusklene. Så selv om øvelsene er rettet mot isjiasnerven, er dette ett yoga sett for hele kroppen. Anbefales å gjøre det minst en gang i uken.

KUR MOT ISJIASSMERTER:

Dersom du har varige og tilbakevendte smerter i isjiasnerven, kan du bruke dette yoga settet som et kur. Følg denne videoen 2-3 ganger i uken. De dagene du har pause, kan du prøve ett av Yin Yoga settene for hofter og korsrygg i kategorien «Fleksibilitet».

  TOTAL TID
90 min  (1 Video)

  VANSKELIGHETSGRAD
Enkelt

  INTENSITET
Middels/Høy

  UTSTYR
Yoga matte, pute, pledd

KOM I GANG
Pen
>