VELVÆRE
Tekst

Yoga for å hele og styrke knærne

2 Leksjoner Enkelt

Bruk dette yoga settet for å øke fleksibiliteten i knærne og lindre smerte forårsaket av overbelastning. Øvelsene passer fint for løpere eller for deg som sliter å sitte lenge i meditasjons stillingen eller andre yoga asanas som krever høy fleksibilitet i knærne.

Generelt er timen veldig avslappende og beroligende og anbefales for alle!

NB! Vær sikker på at du kjenner til årsaken til at smertene i knærne oppstår og unngå å gjøre disse øvelsene dersom du er usikker på kilden til problemet eller dersom du føler at øvelsene gjør det verre. Kontakt din lege dersom du er i tvil. 

Hvis du føler at øvelsene hjelper, føl fri for å gjøre de  2-3 ganger i uker for å øke fleksibiliteten gradvis. Hopp gjerne over de øvelsene som du ikke får til, inntil knærne dine blir sterkere og mer fleksible. 

Under vil du finne en forhåndsvisning av den fulle 25 min yoga videoen. Videoen er gratis for alle og viser deg 3 øvelser. For å se hele videoen, må du være innlogget medlem. Hopp rett over til den fulle videoen dersom du er medlem eller start en gratis prøveperiode her.


TOTAL TID
5 min (Forhåndsvisning)
25 min  (Full Video)

  VANSKELIGHETSGRAD
Enkelt

  INTENSITET
Middels

  UTSTYR
Yoga matte, Yoga blokk


Velkommen til timen,
Namasté

 

KOM I GANG
  • Mayken S sier:

    Hei 🙂 Hele kurset var OK , men stive ANKLER var noe som for meg førte til at jeg ikke fikk til noen av øvelsene. Noen alternativ til en øvelse da? Ingen direkte knesmerter av noen øvelser. Hilsen Mayken S M

    • Julia Stormoen sier:

      Hei 🙂

      Oida.. stive ankler ja.. det må jeg neste lage en egen video om. Litt vanskelig å forklare her sånn. Men da skriver jeg det opp på ønskelisten 🙂

  • Pen
    >