VELVÆRE
Tekst

Yoga terapi for å lindre smerte i håndledd - før eller etter trening

2 Leksjoner Enkelt

Om du sliter med svake håndledd og opplever å få vondt i håndleddene etter yoga eller treningsøkten, da jeg kan love deg at disse øvelsene vil lette hverdagen din!

I denne videoen vil jeg lære deg effektive teknikker fra Yoga og Thai massasje, som er både forebyggende og restorative. Øvelsene kan du gjøre enten før yoga timen/ trening for å varme opp, eller etter yoga praksisen din for å lindre og forebygge smerte.

Øvelsene anbefales for deg som liker å utføre mer intensive yoga klasser som Hatha/ Ashtanga eller Vinyasa yoga, eller for deg som driver med egenvektløft/ trening hvor du belaster håndleddene mye.

Øvelsene passer også for deg som sliter med leddsmerter eller har håndledd som generelt tåler veldig lite belastning. I så fall bør du vise ekstra forsiktighet i det du utfører disse øvelsene og føl fri for å hoppe over øvelser som virker ganske intense. På en smerte skala fra 1 til 10 bør du ikke overstige 5.

I dette yoga settet vil du:

  • Varme opp musklene i håndleddet og overarmen
  • Øke fleksibilitet og styrke i håndleddet
  • Få økt bevissthet over hvordan muskler henger sammen
  • Roe ned sinnet og få mer energi

 

Yogier sier ofte at kilden til vitalitet og energi ligger i fleksibilitet av ryggraden og leddene. Når du myker opp leddene, bedrer du sirkulasjonen og vekker du opp hele systemet ditt, noe som tar bort tretthet og gjør deg mer energisk.


✓  TOTAL TID
25 min  (1 Video)

✓  VANSKELIGHETSGRAD
Enkelt

✓  INTENSITET
Middels

✓  UTSTYR
Massasje olje eller varmende tiger balsam
Pute

KOM I GANG

Kurs struktur

FORHÅNDSVISNING (GRATIS)

Dette er en gratis 5-min forhåndsvisning av "Håndledd terapi" klassen. 
KUN FOR MEDLEMMER

FULL 25 MIN YOGA SETT

Myk opp og styrk håndleddene dine med denne fulle 25 min "Håndledd terapi" klassen. 

Pen
>