FLEKSIBILITET
Guide

15 MIN YOGA SETT

Lesson 1

Disse enkle øvelsene er ypperlige for å myke opp korsryggen og stive hofter! Du kan bruke øvelsene som en oppvarming før din daglige meditasjon eller for å myke opp kroppen raskt før eller etter jobben.

Hvor godt likte du yoga settet? ♡ 

Skriv en kort kommentar under ↓

  • Nina Berg sier:

    Dette skal prøves ut morgen og kveld hvis jeg orker.
    Har sååå vondt i bekkenet og beina, generelt hele kroppen .
    Fikk nettopp diagnosen fibromyalgi og vil gjøre det jeg kan for å gå en bedre hverdag..så gir dette en sjanse og håper det hjelper.
    Har du andre korte sessioner jeg kan ta setter jeg stor pris på det.
    Takk Julia.

  • Ann-Merethe Sørensen P sier:

    Første økt for min del, plages med smerter i rygg og hofter. Skal prøve dette settet over tid, å se om det hjelper. Må gjøre en del på stol, for kneet trøbler litt, tenker det er bedre enn ingenting. 🙂

    • Julia Stormoen sier:

      Hei Ann-Merethe 🙂

      Prøv gjerne å finne støtte ved hjelp av puter. Legg de under kneet eller under setet. Bruk yoga blokker hvis du har til å legge under hodet når du lener deg ned, slik at du kan hvile hode. Pust dypt og prøv å synke og slappe av mest mulig i øvelsen.

  • Hege W sier:

    Jeg startet med dette programmet sommeren 2018. Da hadde jeg så kraftige ryggsmerter at jeg ikke kunne gå mer enn bare noen meter. Jeg lå i nesten 4 uker. Nå er jeg sååå mye bedre og kan gjøre alt nede på matten. Dette programmet kjører jeg 2-4 ganger i uken og det har gjort underverker for ryggskaden min og minsker smertene mye 🙂 Takk Julia

    • Julia Stormoen sier:

      Wow! Så fantastisk Hege! ♡ Tusen takk for at du deler erfaringen din, veldig glad for at øvelsene har hjulpet deg sånn 🙂 Prøv gjerne ut noen av Yin Yoga øvelsene for korsrygg og hoftene, de er vidunderlige ♡

  • Pen
    >